Κυριακή 10 Απριλίου 2011

6ο Μαθητικό Συνέδριο Τεχνολογίας Α' Τάξης ΓΕΛ - ΕΠΑΛ
Ερευνητικές Εργασίες (projects) των Μαθητών
-Δευτέρα 11 Απριλίου 2011, για τους μαθητές της Διεύθυνσης ΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης στο αμφιθέατρο του Δήμου Ευόσμου στο συγκρότητα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ Ευόσμου
-Τρίτη 12 Απριλίου 20011, για τους μαθητές της Διεύθυνσης ΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης στο αμφιθέατρο του Δήμου Καλαμαριάς, στο συγκρότητα 4ου - 5ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης

Στη Θεσσαλονίκη, για 6η χρονιά παρουσιάζονται από τους μαθητές οι ερευνητικές εργασίες τους στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας της Α Τάξης ΓΕΛ - ΕΠΑΛ. Οι εργασίες αυτές είναι διαθεματικές, ερευνητικές, ακολουθούν την επιστημονική μέθοδο, και τη μέθοδο project. Είναι οι μοναδικές εργασίες που υλοποιούνται στα πλαίσια του Αναλυτικού Προγράμματος και καλύπτουν όλα τα ερευνητικά πεδία όλων των κατευθύνσεων π.χ.  Κοινωνικών, Τεχνολογικών, Πολιτιστικών, Τεχνικών, Φυσικών, Περιβαλλοντικών, Ανθρωπιστικών, κ,λ.π. Επιπλέον, αξιολογούνται με συγκεκριμένη διαδικασία, όπως προβλέπεται από τον Νόμο 60/2006 ή τον 50/2008.

Ερευνητικές εργασίες (projects) υλοποιούνται στο Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο στα πλαίσια των προαιρετκών προγραμμάτων όπου δεν υπάρχει συγκεκριμένη μεθοδολογία αξιολόγησης. Ήδη, μια προσπάθεια για το Γυμνάσιο, στα πλαίσια της διαθεματικότητας, με τα ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ, που δημιουργήθηκαν νέα προγράμματα σπουδών για το Γυμνάσιο  ΦΕΚ 303Β και 304Βτου 2003, αποσκοπούσε στη μείωση της ύλης των μαθημάτων κατά 10%, ώστε να υλοποιούνται διαθεματικές ερευνητικές εργασίες. Μέχρι σήμερα έγινε αξιολόγηση της παραπάνω προσπάθειας; Υλοποιούνται σχέδια εργασίας στο Γυμνάσιο στα πλαίσια των ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ; Για ποιό λόγο δεν υλοποιούνται;

Επιπλέον, στους Νόμους  Αξιολόγησης για ΓΕΛ - ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ, 60/2006, 50/2008, 51/2008, αντίστοιχα, στα άρθρα 8 και 9, αναφέρεται η προαιρετική υλοποίηση ερευνητικών εργασιών μαθητών σε συνεργασία με τους καθηγητές τους. Γιατί δεν προχώρησε αυτή η διαδικασία;

Τελικά το πρόβλημα του Γενικού Λυκείου ήταν οι Τεχνολογίες (Τεχνολογία Α ΓΕΛ, Τεχολογία Επικοινωνιών, Σχέδια, Ηλεκτρολογία;). Δηλαδή, στο Νέο Λύκειο οι μαθητές έχουν κατανοήσει το Τεχνολογικό τους Περιβάλλον και είναι έτοιμοι να "εμβαθύνουν" στις υπόλοιπες επιστήμες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου